Recenzie (918)
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Docela zajímavý návrat do starého známého světa vlastně u plně jinak, 70 %
Účastníci zájazdu (2006)
Neurazí, ale ani nenadchne. Občas jsem se zasmál, ale asi méně, než bych si přál. 60 %
Jednotka samovrahov (2016)
Nebylo to tak šílené, jak jsem si myslel, ale na druhou stranu mě to nepřekvapilo ani mile. 50 %
Rodinka Úžasných 2 (2018)
Není to už taková legrace, jako v prvním díle, ale i tak nadprůměrný animák. 65 %
Bohemian Rhapsody (2018)
Úžasný zážitek, vidět to v kině. Nebudu tu opakovat ostatní. 90 %
Zrodila sa hviezda (2018)
Super začátek, přes ploužící se prostředek až k očekávanému závěru, který to svým způsobem, především u něžného publika, zachrínil. Upřímně se musím přiznat, že bych to v polovině filmu asi vypnul (sólová dráha Alli), protože mě příliš neoslovil ani příběh, ani hudba (s výjimkou ústřední písně). Nicméně, dokoukal jsem a tak aspoň mohu s čistým svědoím hodnotit. 55 %
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Tenhle film, přes mé očekávání, nestáhl sérii až na úplné dno a zařadil bych ho kvalitativně dokonce někam mezi jedničku a dvojku, čemuž odpovídá i hodnocení. Místy docela vtipné nápady, ostatně jak to může dopadnout, když se Bean, pardon Johny English - agent v důchodu, vrátí do přetechnizovaného světa. 50 %
Justice League (2017)
Nebylo to vlastně vůbec tak špatné, ale prostě jen průměrné. 50 %
Po čom muži túžia (2018)
Mnohokrát k vidění v různých variacích. Není to rozhodně ani nejhorší ani nejlepší verze. Rozhodně ale docela zábavné a kupodivu to není trapné a sem tam se i zasmějete. 60 %
Ženy v behu (2019)
Tak jsem se v kině už dlouho nezasmál, takže, ač je to jen "pouhá" komedie bez hlubšího poslání, plní si to své a nehraje si na to co není. Proč tam tedy hledat něco co tam není (jako někteří recenzenti zde), když to co tam je je skvělé. Já se bavil královsky. Rozhodně nejlepší česká komedie posledních let. 90 %