Posledné recenzie (139)
Chudiatko (2023)
Netřeba se rozepisovat, vše za mě přesně vystihl JASON_X. Akorát, že já nedokážu vyškrábnout alespoň jednu hvězdu za vizuál, protože když ozdobíte hovno šlehačkou, tak zákusek nevznikne. Jen zničíte šlehačku. A to tenhle film je...hovno se šlehačkou dárkově zabalený v krabici s mašlí.
Oktopus (2023) (seriál)
Snesu bizarní dvojice vyšetřovatelů penzista, co neřídí a nestřílí + mladá kráva frustrovaná tatínkem. Nezávidím fízlům jejich kabriolety, koně, lofty ani kancly ve zvonici svatojakubskýho kostela. Za to, jak do úmoru pomahají a chraní, si trochu tý pohody zaslouží. Vydržím divnej humor, šlapky se samopalama, máničky jak z Mimikry bandu i otázky typu: "kde si byl 12.3.1991 v půl osmý večer?". Problém tohohle seriálu je hlavně v hereckých výkonech. Šoposká(!!), Mourková, Hanzlík, ten debil v archivu a mnozí (skoro všichni) další... dokonce Hádek. Na tohle koukat, to je jak vývrtkou do oka. "Já tady chcípnu", řval jsem v duchu.
The Last of Us (2023) (seriál)
Že by "Amerika" po desítky let trvajícím letu do prdele šla konečně na přistání? Nebo nemá debilita dno?