Recenzie (447)
Robin Hood (2010)
Jako pre-quel ke slavnému příběhu to ujde, ale přeci jenom, ten klasický, všem známý příběh je mnohem lepší. Russell Crowe jako vždy skvělý, jen Ridley trošku nezvládl scénář.
FlashForward (2009) (seriál)
Průměrný nápad, průměrné zpracování. Nic vynikajícího, ale ani nic špatného. Rád se na to podívám, ale že bych každý den utíkal k televizi jen abych stihl každou vteřinu....ne, tak dobré to není.
Varan verzus kobra (2005) (TV film)
Chtěl jsem dát hvězdu za obsazení Jerri z Kdo přežije, ale její nulové herecké výkony mi v tom zabránily.
Ulica (2005) (seriál)
Prvních 50 dílů ušlo. Těch zbylých několik tisíc by měly být smazány. Na tohle se hodí označení seriál o hovně. Celou dobu se nic neděje. Dialogy jsou o ničem, děj je o ničem. Seriál o ničem.
Návrat vraždících bestií (2012)
Jsem vyloženě alergický na tyto filmy. Všechny jsou naprosto stejné, jen s jinou příšerou a jiným obsazením.
Autosalon (2005) (relácia)
Mám raději Top Gear. V autech se vyznám jen tak okrajově a proto mě tento seriózní pořad moc nebere. Ty občasné vtípky nejsou vtipné a narušují jinak naprosto seriózní recenze aut. Na druhou stranu pochvala za skvělý výběr hudby.
Vinári (2014) (seriál)
První díl vypadal slibně, ale potom to šlo z kopce. Taková Ulice z moravského prostředí. Hvězda za Rodena.
Procitnutí (2012) (seriál)
Celou dobu to vypadalo na naprosto skvělý seriál a i předposlední díl jsem si užíval. Ale ten závěr všechno zkazil. Zvrat byl dobrý, ale způsob kterým se to vše vyřešilo byl naprosté scifi a na seriál této kvality byl hodně slabý.
Nultá hodina (2013) (seriál)
Skvělý záporák. Toť vše. Jinak to ničím nepřekvapí ani nenadchne.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Až na poněkud slabší druhou povídku (slabší, ale pořád dobrá) je to skvělý film.