Recenzie (282)
S čerty nejsou žerty (1984)
Vánoční klasika, bez ní si ty svátky nedovedu představit...
Smrtonosná zbraň (1987)
Jedním slovem Jízda, rychlá a nebezpečná jízda trvající 2 hodiny a s elegancí a vtipem jako nikde jinde..
Snehulienka a sedem trpaslíkov (1937)
Srdcovka mého dětství
Shrek (2001)
Revoluce nebo evoluce?
Memento (2000)
Tento film je jako puzzle, jenže máte nazačátku složený obrázek, který postupně rozebíráte a díváte se na jednotlivé dílky. Jeden z nejsložitějších filmů v mém životě...
Krstný otec III (1990)
Překvapivě nejchytřejší a nejsvěžejší, tudíž pro podle mě nejlepší film z celé trilogie.
Cesta do praveku (1955)
Jako vlastenec, navíc přímo zlíňák nemůže následovat jiné hodnocení,. navíc umocněné úžasným a pro čekou kinematografii převratným a unikátním dílem.
Utečenec (1993)
Dobrý akční film, ale že by až zas tak převratný?
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Star wars nikdy nebyly moje srdcovka, ale nikdy jsem proti ni taky nic neměl, tohle je jeden z těch hodně povedených dílů, hlavně také díky kráse Natalie p.
Zbaľ prachy a vypadni! (1998)
Úžasně film, plný, místy až banálního cliché......