Posledné recenzie (1 267)
Lovci z konce světa (2024)
Pár scén je hodně dobrých, především akce v paneláku ke konci, monster tu nakonec moc není. První polovina slabší, čekal jsem od toho trochu něco jiného. Pro akce chtive se to celkem dá, ale jinak moc nečekejte.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Takové peklo jsem tedy nečekal, scifi a akci mám rád, proto jsem film pustil i přes tragické recenze, ale je to totální bída. Nejen že je to vykrádačka nápadů ze všech možných filmů, je to jak kdyby ty scény točilo děcko, takhle si asi ten film přestavoval dvanáctiletý Snyder a bohužel ten současný to tak přesně natočil, včetně tradičních nefunkčních zpomalovaček v každé páté scéně. Navíc v dnešní době vytvořit takhle hnusné triky a planety sestávající, jak je u Snydera zvykem, z digitální hnědé pláně, to je skoro výsměch rozpočtu a finančnímu oddělení. Ztráta času o tom i psát.
Expendables 4 (2023)
Ty bláho, takovýhle hnusný triky jsem viděl naposled snad před dvaceti lety a ještě u levnejch béček. Tady není ani nejmenší snaha udělat to koukatelný, ta zadní projekce na lodi je něco úděsnýho. Funguje docela pouze špičkování Stathama a Stallona ze začátku a pár bitek Uwaise a Jaa.