Recenzie (282)
Špatné úmysly (2011)
Rádoby poetický příběh o rozmazleném frackovy, nic víc jsem v tom neobjevil.
Neľútostný pomstiteľ (2010)
Za destičku hvězdičku
127 hodín (2010)
Napínavé? Ne.. Psychlogicky skvěle rozebrané? Taky ne.. Když je nudné téma, Danny se může snažit jak chce.. A osobně je mi příběh nějakého nezodpovědného tajtrlíka ukradený.
Občiansky preukaz (2010)
Autentičnost na jedničku
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Několik skvělých scén na jedné straně a hrozná výplňová vata na druhé straně. Pořád relativně slušné, ale rozhodně nejhorší HP
Na nože! (2010) (relácia)
Stále nejkvalitnější zábavní pořad, na který se dá v televizi narazit.
Keď si Chuck bral Larryho (2007)
Je to kravina, ale naše chatová klasika..
Počiatok (2010)
Podobně jako u temného rytíře je člověk šíleně ovlivněn okolím a všemi těmi hodnoceními a rozplývajícími se komentáři. Já jsem naštěstí vystřízlivěl a když se nad tímto filmem racionálně zamyslím, tak to zas taková pecka není. Nápad dělá celý film, ale prvních 40 minut jsem se nudil - představení děje a posledních 20 minut taky - nic nového.
Studio 60 (2006) (seriál)
Po 4 epizodách
Ako si vycvičiť draka (2010)
Ve 2D je to na 3*, to ale i avatar.. tak ještě musím počkat na 3D a nepochybuji, že dojde k podobnému zlepšení dojmů..