Recenzie (30)
Až po uši (2014) (seriál)
Výborně napsané,výborně zahrané,zábavné. Polívková,Čermák,Holub excelentní výkon!!!
Atentát (2015) (seriál)
Hodnotím po prvním díle. Už teď je jasné,že měli nechat vzpomínky na Expozituru spát,umělé pokračování a ještě v téhle podobě mi vadí. Kraus mi tam v roli prezidenta taky nesedí. Nevím,snad to další díly vylepší.
Gangster KA (2015)
Výborné,mnohdy dechberoucí,s vědomím motivu skutečného příběhu až mrazí! Skvěle zahrané,výborná hudba,prostě extratřída! Už se těším na druhý díl...
Labyrint (2015) (seriál)
Jak už zde bylo napsáno: skvělé herecké obsazení,zajímavý děj,dobrá hudba. Další dobrá česká detektivka. Po shlédnutí šestého dílu přihazuji do plných!!!!
Tchyně (2015) (relácia)
TV Barrandov!!!! Ach jo. Zmrzlého vtipálka ztraceného v čase,tedy Rudu zRůdu,zruší a ještě větší debilitu nasadí. Kde na tohle shání peníze???? Komanči se musí smát tomu co dnes vysíláme,protože seriály typu Major Zeman,Žena za pultem,atd. PROSTĚ MĚLY SVOJÍ KVALITU!!!!
Jurský svet (2015)
Sympatičtí herci,výborný děj,nic nedrhne a triky jsou... Prostě Amíci umí!!! Za mne 85%
DobroDRUH (2015) (relácia)
První díly katastrofa,ale postupem času tak na tři hvězdy. Adam není zrovna sympaťák,ale aspoň už ze sebe nedělá blbce jako v prvních dílech. Taky je nutno podotknout,že 26minut prostě nestačí a to se taky podepíše na celkové kvalitě.
Ruda Lejt Najt (2015) (relácia)
Nechápu,kdo na tohle dá peníze... 100 lidí 100 chutí,ale kdo má chuť na takový druh humoru???Tenhle komik je strašný i v rádiu,tak proč ještě televize? Pro jakou cílovou skupinu? Za mne odpad!!!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Výborná akční oddechovka se smyslem pro humor balancující tak na hraně. A právě ten cit pro balancování NA HRANĚ mne baví velmi...
Autosalon (2005) (relácia)
Celkem slušný,jen Pepa je 100%!!!!