Posledné recenzie (10)
Resident Evil: Vitajte v Raccoon City (2021)
Překvapivě zábavný film. Děj a postavy jsou kýčovité, CGI mizerné – ale tak nějak to přeci jen funguje – a vlastně z velké části je radost na to koukat, jelikož sety a praktické efekty jsou vcelku kvalitní a efektivní. Podtrženo a sečteno, super Béčko! Hned bych šla na další!
Alien: Covenant - Prologue: Last Supper (2017)
Pokud musíte dynamiku postav vysvětlovat skrze prolog mimo samotný filmový snímek, je očividně něco špatně. Přestože krátký filmek sám o sobě ani nenadchne, ani neurazí, okolnosti jeho existence jsou stejně nemile okaté, jako odkaz na prvního Vetřelce. Nezbývá, než se příště snažit o něco více.
Thor: Ragnarok (2017)
Ragnarock Arc je něco, co se v contextu Marvelu dá udělat jen velmi ztěžka – v tomto ohledu to však Waititi zvládl na výbornou. Konec Asgardu zde probíhá na pozadí epizodických příběhů jednotlivých postav, které jsou jedna po druhé nuceny se postavit samy sobě. Spád, humor i návaznost tu fungují + jedna speciální hvězdička za Ruffalova Bannera.