Recenzie (17)
Joker (2019)
Jedno je jisté - prvenství Heatha Ledgera se otřáslo v základech...
Leví kráľ (2019)
Neuvěřitelné, respektive uvěřitelné efekty, ovšem kromě toho, je tento Lví král téměř identický se svou předlohou - narozdíl od Knihy džunglí, která dokázala pracovat s původním příběhem a rozvinout ho, zde k ničemu takovému nedošlo. Těžko říct, zda kvůli obavám tvůrců z nespokojených fanoušků, nebo čistě z lenosti. 50%
Tenká červená čiara (1998)
Jedna hvězda za hudbu a jedna za vyobrazení válečného utrpení vojáků. To je ale všechno... film je zbytečně dlouhý a vlastně ani nevíte, o co tam jde. Vážně velká nuda... 40%
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Čekal jsem víc... Půlku příběhu vynechali a konec úplně pokazili. Lidi, raději si to přečtěte. 55%
Muži v čiernom 3 (2012)
Na to, jak jsem slýchal, že je to obrovské vylepšení od minulého dílu, mě to příliš nebavilo. Byla to trochu nuda až na pár vtipů, vlastně jsem seděl tu hodinu a tři čtvrtě a doufal jsem, že už bude konec. 55%
Macík (2012)
Pár vtipů bylo dobrejch, ale děj je předvídatelný a nic moc se tam vlastně neděje, upřímně, čekal jsem víc.... 60%
Český lev 2013 (2014) (relácia)
Ta nová soška se mi příliš nelíbila. :( 55%
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Příde mi to takové nezáživné, trochu utahané a někteří herci mi jsou až nesympatičtí, ale aspoň se na to dá dívat. 56%
Televizní noviny (1994) (relácia)
Co dnes uvidíte v TV novinách: vražda, vražda, politika, Láďa Hruška, vražda, autonehoda, Rath, Zeman, nemocní lidé, sport, počasí... To je panečku zpravodajství...
Schindlerov zoznam (1993)
Člověku se vryje do paměti a pak se třeba zamyslí nad sebou a uvědomí si, jaký je nebo jaký by neměl být. To, co se stalo byla chyba, nevím čí, ale je třeba se z ní ponaučit a nedopustit, aby se něco podobného opakovalo. Jsem zdrcen a topím se v myšlenkách, tento film mi připomněl, na co jsem pozapomněl, doufám, že i vám, díky Spielbergu. 99%