Posledné recenzie (161)
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Hrozně nerad kritizuji a vždycky se snažím najít spíše to dobré, protože jsem hodný člověk, ale tady to jde jen těžko. Kromě Macháčka a Nohy je mi většina postav nesympatická, nechápu, proč tam jsou a co se tam děje, resp. má dít... Skoro se až nabízí hláška o tom, že jsme udělali maximum, ale dopadlo to jako vždycky... Jelikož jsem u každého dílu nudou minimálně jednou usnul, můžu dát maximálně dvě levitující hvězdy za Macháčka a Nohu.
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Ne, že by to byl tak špatný seriál, ale vzhledem k hodnocení jsem čekal pecku a... dostal docela nudu. První díly ušly, ale nikde tam nevidím ten slibovaný náhled pod povrch tokijského podsvětí. Přijde mi, že tam jsou v Tokiu jen dva gangsteři a dva policajti, hlavní hrdina, který ze začátku musel být pořád v práci a psát tam sračky do novin. Po dvou dílech přestal úplně psát a furt jen někde chodí a celé je to takové unylé... Samotná jakuza mi tam přijde jako spolek amatérů a z toho věčnýho klanění mě chytly záda, takže za tři ***.
Bod obnovy (2023)
Nebudu to protahovat a budu nadhodnocovat - asi už byly natočeny lepší futudramata a příběhově mi to přišlo trošku slabší, ale 1. * za kulisy Prahy v budoucnosti, 2. * za použití krásné hudby Clauda Debussy - Suite bergamasque je nádherná skladba a k filmu pasovala jako prdel na nočník, 3.* za Václava Neužila jako (skoro) hlavního arcipadoucha, 4.* za to, že je to po dlouhé době film, v němž Langoš nesbalil o třicet let mladší kočku, a 5. * za odvahu udělat takhle skvělý český (a slovenský) scifi. Moc se mi to líbilo a doufám, že to otevře dveře dalším tvůrcům, protože N.Y. nebo L.A. v budoucnosti už mě nudí, ale vidět tak futuristický Frýdlant nad Ostravicí, Nové Město pod Smrkem, Veverskou Bitýšku nebo dokonce Bruntál - to by bylo něco... Jen tak dál a houšť...