Recenzie (1 594)
Dexter (2006) (seriál)
Vyjímečný, ale tak trochu rutinní seriál...
Uvnitř tančím (2004)
První polovina je zajímavá, ale zbytek je jen nudná hra na city.
Mrtvý vesmír: Po katastrofě (2011)
Málo akce, nudný děj, hloupá animace, stejně jako je hra slabší, je i Aftermath horší než Downfall...
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
Poslední díl to hodně vytáhnul (myslím tím hlavně souboje, kterých bylo jinak zoufale málo), ale jinak je to pořád jen slabší bratranec Krve a písku... Což bylo dáno hlavně tím, že to není pořádně viděno z pohledu jedné postavy, ale pořád to skáče od Crixa ke Gannicovi a od něj zase k Batiatovi a ani jeden není ten hlavní.
Jackass: Film (2002)
Intro bylo fakt super, ale jinak je to asi nejslabší díl...
Jackass 3D (2010)
Klasický trend - větší, dražší, nechutnější a ve 3D. Ale řekl bych, že pořád stejně zábavný.
Do vnútra Planéty opíc (1970)
Druhá polovina - parodie na herectví. Když si vzpomenu na atmosféru jedničky, musím u dvojky brečet.
Planéta opíc (1968)
Co je strach o přežití v porovnání se strachem o vlastní hlavu a koule... Jednoznačně nejlepší díl, nejen díky závěrečné pointě, ale hlavně díky atmosféře.
Cesta (2009)
Stejně zbytečný film jako Book of Eli, ale aspoň s lepší atmosférou a uvěřitelným dějem.
127 hodín (2010)
Tenhle film mě přesvědčil o tom, že se v dnešní době dá natočit nechutná scéna tak, aby byla opravdu nechutná. Saw je oproti obyčejému pižlání ruky úplné nic. Dále bych vyzdvihnul dynamickou kameru, hudbu, střih (a další Boyleovy klasické propriety).