Recenzie (23)
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Totálny zmätok. Nepozerateľné akčné scény. Režisér za jednu minútu urobí kľudne aj 120 strihov a niektoré zábery trvajú len zlomok sekundy. Hotový stroboskop záberov. Po skvelom Casíne Royal pre mňa veľké sklamanie. Bournovy to nesiaha ani k šnúrkam od topánok.
Moja žena a iné katastrofy (2007)
Nuda, nuda, nuda strašnáááá nudaaaa........!!!!!!
Kráľ videohier (2006)
Riadna kravina. Odporúčam pozerať s vypnutým mozgom a zapáleným jointom.
Protivné baby (2004)
Nečakajte nič originálne. Klasická puberťácka, nie veľmi vtipná komédia, ktorej autori sa pevne držali osvedčenej šablóny. Takých filmov sú tony, len herci sa menia. Hodinu po pozretí už nebudete vedieť čo ste pozerali.
Syriana (2005)
Problém filmov tohto druhu je, že v nich je až príliš veľa dejových línií a postáv, ktoré ale nemajú v podstate žiadny priestor a preto je ťažké sa emocionálne stotožniť s niektorou z nich. Výsledkom je síce celkom zaujímavý avšak značne emocionálne sterilný politický thriler.
Beowulf (2007)
Kritické hlasy ohľadom vizuálneho spracovania sa dajú pochopiť a určite to mohlo byť spravené lepšie aj keď neviem ako by dopadol tento film so živími hercami, ale ja som sa výborne bavil. Vynikajúca hudba, z ktorej sa mi ježili chlpy na krku a zaujímavé postavy, príbeh klasicky stredoveko bez šťastného rozprávkového konca a skvelá akcia.
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Rozhodne lepšie ako jednotka. Nie je to síce trhák, ale nenudil som sa ani chvíľu. Kľudne by som zniesol tretie pokračovanie.
Veselá Veľká noc (1984)
No tak fajn! Priznávam, že mám slabosť pre Sophie Marceau. Ten film tiež nie je najhorší. Ale tá Sophie...hmmm!
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Veľmi slabé. Všetky skeče tu už boli a v lepšom prevedení. Asi došli nápady. A hlavne grimasy sú strašne silené. Dve hviezdičky dávam len kvôli tej chutnučkej Emme de Caunes.
Vratné lahve (2007)
Rozhodne najslabší Svěrákov film. Žiadne hlášky , ktoré by ste si zapamätali a ktoré by mohli zľudovieť. Vcelku to bol pohodový film, ale vlastne nebol ani veľmi vtipný a zábavný. Určite nemám potrebu si ho pozrieť ešte raz na rozdiel od ostatných jeho filmov, ktoré nenudia ani po dvadsiaty krát.