Recenzie (1 012)
Columbo (1971) (seriál)
Až s odstupem času si člověk uvědomí, s jakou genialitou to bylo napsáno. Koncepce sice stejný, což se může někomu ohrát..... 8/10
Star Trek (1966) (seriál)
20 let po válce? Nečekal jsem od toho moc, ale jako fanoušek Hvězdné brány vidím, odkud tvůrci brali inspiraci. Na tu dobu bomba a průkopník scifi žánru.....8/10
Podfukári 2 (2016)
Zatím největší propadák letos, vzhledem k natěšenosti. Podfukářům vychází vše na náhodu a na rozdíl od jedničky žádné propracované plány nečekejte. Neskutečně nudné, předvidatelné, místy až trapné. 4/10
UFC 199: Rockhold vs. Bisping 2 (2016) (relácia)
Jen hlavní zápas byl změněn. Jedná se o UFC 199: Rockhold vs. Bisping 2
Boj (2015)
Trošičku netradiční a syrový film z války. Člověk si pokládá plno otázek po shlédnutí. 8/10
Londýn v plameňoch (2016)
Chabá akce a s jedničkou neporovnatelné. Dokonce jsem v kině na moment usnul !!! 4/10
Lovec: Zimná vojna (2016)
Od tohoto jsem si sliboval více. Nuda, nuda, nuda. Fantasy bez pořádné akce, žádné kvalitní monster, Chris nemasný neslaný a hodnocení vytáhla o něco poslední půl hodinka. 5/10
Hardcore Henry (2015)
Takový Raid ve 3D, neskutečná akce, choreo a nápad. Možná na konci stereotyp, ale náramně jsem si to užil, jízda. P.S.: během projekce to neustály dvě partnerky borců a už v půlce odcházeli :D. 8/10
Kolónia (2015)
Jediné co bych tomu vytkl je, že mi to připomínalo Vesnici. Nicméně herecké výkony fajn, napínavé tempo do konce a Nyqvist suprový. Celkem jsem byl v šoku, když na konci uváděli, že se toto skutečně odehrávalo v Chile. 8/10
Piata vlna (2016)
Tohle se hodně nepovedlo, vykrádání kde čeho. Hrdinové absolutně nezajímaví a cestou z kina jsem přemýšlel, co nudnějšího jsem letos viděl. 3/10