Recenzie (1 012)
Doba ľadová 3 (2009)
Určitě lepší než druhý díl, ale příběhově horší než první. Prostě něco mezi, pořád nad standart. 7/10
Doba ľadová 2 (2006)
Tak cíleno už vyloženě na menší publikum a typický jednoduchý sequel. Je to škoda..... Veverka to opět vytáhla.... 6/10
Doba ľadová (2002)
Opravdu pro celou rodinu, postavy suprově vyvážené a veverka bonus navíc. 8/10
Pod kožou (2008)
Po pomalém rozjedu, kdy jsem měl tendenci to vypnout, se to rozjelo v neskutečně grády. Parádní horor na motivy Věc, povedené překvapení. 7/10
Popoluška (2015)
Američané neumí točit klasické pohádky, ale tohle je milé překvápko. Výborný casting, vizuál a vyprávění. Já se prostě bavil. 7/10
Tuxedo (2002)
Podle mě jedna z těch lepších amerických komedií. Nápad se super sakem byl výborný. 7/10
Star Trek VI: Neobjavená zem (1991)
jeden z nejlepších Star Trek filmů. Nostalgie, jak postavy stárnou a skvěle napsaný scénář. Nejlepší rozlučka se starou partičkou, jaká mohla být. 8/10
Gejša (2005)
Stopáž příliš dlouhá a pomalý rozjezd, ale nakonec docela povedená romance. Ale režisér z toho mohl vytěžit více. 6/10
Hľadá sa Dory (2016)
hodně jsem se rozhodoval nad hodnocením, ale po všech stránkách horší než jednička, ale určitě pořád nadprůměrný animák. Chyběla odvaha a příliš cíleno na menší diváky, někdy až moc....6/10
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Na rozdíl od fantastické a do dnes stále neokoukané jedničky jsme dostali dvojku. Jak to dopadlo? Bída !!!!!! Nulová práce s tuctem zbytečných, nudných postav, kterou nezachrání ani stará parta. Při dialozích jsem trnul hrůzou a měl jsem podezření, že vtipné hlášky pro tento film psal sám Troška... ty hvězdičky to zachránila vynikající technická stránka. 5/10 .....Šílený MAX ala školní autobus bylo silné kafe.