Recenzie (41)
Zapeklitý případ (2017) (seriál)
policajtka OK, ale to anglické poleno ma fakt rozčuluje.. zatial 3* za severskú atmosféru.. uvidíme čo dalej :/
Natěrač (2008) (TV film)
ani náhodou odpad a podobne!! podarená oddychovka.. na konci fakt chýbalo už len aby sa Richard objavil doma :)
Nappily Ever After (2018)
v dobrom slova zmysle sa prdelatá "princezná" preberá zo sna - netradične tradičné.. taká obedňajšia oddychovka.. 2,5*
Pitbull (2005)
skoro klasická zápletka, herecky dobré.. pekný film a aj "lego" efekty :) príjemný odpočinkový príbeh. odporúčam.
John Wick (2014)
po ohlasoch a odporúčaniach som očakával naozaj viac.. velmi jednoduché.. velmi prevelmi :/ za Nía dávam dve
Strašná haluz (2006)
velmi dobre zapadnuté prepojenia na parodované filmy.. fakt som sa pobavil. asi viac ako pred 5-6 rokmi keď som to videl prvý krát. odporúčam všetkým parodiofilom :)
Legendárna partia (2012)
pekné, dobré, , mňam, dojímavé, vtipné.. mám rád takéto animáky.. sto bodov!
Bulšit (2001)
výborná paródia na kopec dobrých filmov. fakt som sa bavil.
Dom pri jazere (2006)
máločo ma dojme.. toto áno.. príbeh, herci.. mňam!
Sedem trpaslíkov (2014)
čakal som zábavu aj pre dospelých.. aspoň takú ako v Cililing, ale bavili sa iba detičky.. a tak to má asi byť :)