Recenzie (77)
Boris a Brambor (2020) (relácia)
Vtipná relácia so zaujimavými hostami. Na piatkovy vecer ako stvorene.
Rodina na prenájom (2015)
Podarená komedia, so zaujimavym pribehom. Vtipne sceny, ktore potesia a naladia na zabavnu notu. Takze sumar 4*.
Požiarnik Sam (1987) (seriál)
Na Poziarnika Sama som sa vzdy tesil. Krasne obdobie vybornych rozpravok.
Pumpa (2020) (seriál)
Pre mňa zábavné. Konecne znova na obrazovkach satira, ktora velmi chyba. Snad to vydrzi. Herci glosuju vyborne a na aktualne temy. 4*
Ikony (2020) (seriál)
Tento dokument treba pozerať s otvorenými ústami. Vizuálne a hudobne krásne spracované. Časť s pánom architektom Matušíkom bola na TOP úrovni.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Výkúpenie je film o nadeji, priateľstve, pomoci a kráse života. Krásny príbeh priateľstva väzňov. Výborne natočené. Radosť pozerat na Robbinsa a Freemana. Právo je to jeden z najlepších filmov.
Hľadám Dunaj (2020) (TV film)
Krasne zabery Dunaja a prirody okolo neho. Tvorcovia museli veľa času obetovať pre tento dokument.
Ojmiakon: Príbeh najchladnejšieho obývaného miesta (2018) (študentský film)
Výborný dokument o dedine Ojmjakon, kde žijú ludia v tazkych podmienkach. Ale vidno, že su tam štastný. Škoda, že taký krátky dokument, kludne by som pridal ešte 20min. Minimálne nejaké rozhovory alebo ukážka príbytkov prípadne jedál.
Noc v New Yorku (2014)
Silná atmosféra New Yorku. A príbeh dvoch ludi, ktori sa za noc do sebe zaľúbia. Chytľavo a výborné natočené.
Stratený domov (2019)
Drsný dokument, ktorý dáva pohľad na dvoch slovenských vojakov, ktorí chcú pomáhať v ťažkých vojnových podmienkach.