Obľúbené filmy (10)
Scarface (1983)
Vtedy v Amerike (1984)
Uzasny film ktory vas chyti a nepusti az do konca. Skvela rezia v podani Sergia Leone, myslim ze asi jedna z najlepsich roli Roberta de Nira . A hudba Enniho Morricone je skvela a pridava filmu iste caro 30tych rokov. Tento film my v hlave ostane asi uz navzdy hlavne nezabudnutelny pohlad na Brooklynsky most.
Krstný otec (1972)
Krstný otec II (1974)
Mafiáni (1990)
Sedem (1995)
Gauneri (1992)
Nezabudnutelná scéna z rezaním ucha, len nechápem ako sa Steve Buscemi od Tarantina mohol zapliest so Sandlerom aká škoda dobrého herca. Nič menej skvelý gangsterský film s dobrou atmosférou.