Recenzie (150)
Losers (2011)
Všichni jsme lůzři, basta.
Mosquita a Mari (2012)
Celé jsem to sledovala s zaujetím. Nic mi tam nevadilo do chvíle konce, kdy jsem pocítila jakési zklamání, že už je vážně konec a přitom zápletka, která se konečně někde posunula neměla žádnou výraznou gradaci, tudíž konec místo povznesení filmu, ho splácl, ale v pohodě. Pohrává si to hlavně s citovým pocitem sledovatele a to není málo, ne? A proto pokud jste často svou hlavou jinde, mělo by to na vás zapůsobit kladně.
Žandár vo výslužbe (1970)
Jů, to je blbost, nechápu, proč mně to tak pobavilo!
Cez palubu (1987)
Chce to pouze kupu nadhledu a je to cajky!
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Nejlepší jsou v tom ty fingované zvuky! Například ten pád hamburgrů! Je úplně báječné, jak si stále při sledování neuvědomuji a spousta dalších lidí taky ne, kolik nerealistických zvuků věci, zvířata a nebo lidé vydávají. A taky se mi líbilo, jaký má Flint vkus pro výběr melodie na vyzvánění (http://www.youtube.com/watch?v=q1VjPZdk-UM).
Láska mezi kapkami deště (2013)
Dva zamilované deštníky ladící k holínkám daných vlastníků, zachycený ruch města, chvilková beznaděj, happy end, báječná píseň od Jona Briona - The Blue Umbrella Suite (feat. Sarah Jaffe) vložená v intru snímku a na konci, miloučké.
Závrať (2013)
„Hi, Sam.“„Hi, Abby.“
Moje bláznivé dievča (2008)
No, to mě dostalo, že se mi bude líbit film, který jsem viděla na Nova Cinema a následně na TV Barrandow jsem nečekala.
Beetlejuice (1988)
Okouzlující Winona Ryder a Timík Burtoník, jo!
Labyrint smrti (2006)
Ve tři hodiny ráno, když nejde spát, výborný film, jinak zřejmě těžký průměr.