Recenzie (19)
Freddy proti Jasonovi (2003)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů kde se proti sobě postaví dva nejslavnější hororoví zabijáci Freddy Kruger a Jason Voorhes.Délka filmu je akorát takže není místo na nudu.Film má dobrý spád takže se furt něco děje.A finální souboj u Crystal lake je velkolepý.
Piatok trinásteho (2009)
Vynikající vyvražďovačka nechápu komentáře typu že je to nuda atd.Pořád se tam něco děje Jason tam pořád pobíhá po lesích v okolí Crystal lake a někoho vraždí.A jako bonus tam jsou dvě party turistů na zabití.Podle mně velice povedený remake a okousek lepší verze než původní filmová série a to jí mám velice rád.
Dlhý bozk na dobrú noc (1996)
Solidní akční podívaná s množstvím akce a dobrejma hláškama.
V zajatí démonov (2013)
Nejlepší duchařský horor který jsem viděl,film vypadal jako kdybi byl natočen v 70. letech. Měl vynikajicí atmosféru a démon byl fakt nebezpečný,prostě vynikající film koho baví duchařiny bude spokojen.Po dlouhé době konečně pořádnej horor,ani chvíli jsem se nenudil.Teď jsem zvědavej jak dopadne pokračování Insidious.
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Kultovní akční film se Stevenem Seagalem patří mezi mé oblíbené filmy.Film vypráví o teroristech kteří se rozhodnou ukrást bitevní loď myslí si že to bude snadné ale udělali chybu že podcenili jednoho kuchaře který sloužil v protiteroristické jednotce a tak je začne likvidovat .Tommy Lee Jones byl hustej záporák a finální souboj byl perfektní.
Aljaška v plameňoch (1994)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů se Stevenem Seagalem.Film má dost dobrý příběh o muži s tajemnou minulostí kterého se pokusí zabít jeho zaměstnavatel ale zachrání ho eskymáci a on se rozhodne za ně bojovat.Film se odehrává v pěkném prostředí,nepostrádá akci jak už střílení tak ani souboje.Nechápu to nízké hodnocení.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Vynikající sci-fi film z postapokaliptické budoucnosti.Film má zajímavý příběh,velice se my líbilo prostředí zníčeného světa , efekty výborné a akce bylo akorát.Film měl pár nečekaných zvratů.
Mladé pušky 2 (1990)
Pokračování mladých pušek se my líbí o něco více protože přibila akce.Dvojka má zajímavý příběh o pronásledování Billyho Kidda a jeho bandy.Ještě chci pochválit vynikající hudbu od Bon joviho,Mladé pušky 1 a 2 jsou jedním z nejlepších westernů.
Mladé pušky (1988)
Výborný akční western jeden z mála westernů který mně bavil.
Komando (1985)
Další podařený akční film z 80.let na kterých jsem vyrůstal.