Posledné recenzie (21)
Vianočný príbeh (2022)
Lidi co blbnete! Vždyť to je super film. Možná jsem jen přecitlivělej, ale mě to teda nepřišlo ani trapné ani herecky odfkláklé… Já se teda bavil, dojmul… procentama strašně podceněné.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
U těch zběsilostí, co ta dvojka předvádí, se prostě nedá nesmát ...
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Pro mě zatím nejslabší díl série - a to, podotýkám, že mám vůči prvním 2 dílům jistou averzi. Nicméně, líbilo se mi animované vyprávění legendy o relikviích smrti. Yatesova Burtonovština? :)