Recenzie (302)
Odviate vetrom (1939)
Příliš dlouhé, Clark Gable má neustále úlisný pohled po celou stopáž, a hrozný dabing (film mě příliš nezaujmul, proto ani v původním znění shánět nebudu)
Ghost Recon: Alpha (2012)
Dost dobré, jednoduché, efektní, třeba bude film :)
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
No jen doufám, že žádné další pokračování nebude. Nečekal jsem žádný zázrak, ale tohle bych ani dětem nepustil. Špatné od začátku do konce.
Muži v čiernom 3 (2012)
Stejně jako uživatel Tom Hardy jsem se rozhodoval mezi 2* a 3*, je to hold taková hovadinka s pár momenty
Pasca (2011)
Pokud Vás zaujme obsah filmu výše, tak doporučuji spíše film "Zatímco spíš" 2011, kterej je znatelně napínavější!
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Rich Ross RIP - No popravdě, já se ani nedivím. Jak už sám plakát naznačuje je to "pěkná" opičárna, a po výsledku už se snad nikdo neodváží jít do pokračování!!!
Cesta bojovníka (2009)
Bitky jsou skvělé, ale ta omáčka pěknej shit, chtělo by to to prořezat :)
Zlaté okovy (1991)
Nudné, nic k zapamatování, béčkové béčko ...
Šťastný Nový rok (2011)
Již druhý film Garyho Marshalla, kde se vermomocí snaží dosáhnout úspěchu Curtisovy Lásky nebeské, a stále bez úspěchu
Žralok zabijak (2012)
Jediné co můžu ocenit, že jsou zde použiti opravdový žraloci a nikoliv počítačem vytvořené paskvily, ale to je asi tak vše... žádné napětí, spoustu nic neříkajících scén, prostě nůůůďo.