Recenzie (302)
Suzanne (1996)
Nicneříkající film o fetkách, žádné herecké mistrovství, příběh či zajímavá kamera :(
Vtip za stovku! (2012) (relácia)
Sem tam Dobrej vtip ještě nedělá dobrej pořad!!
Bournov odkaz (2012)
Na trilogii to nemá, co si budem povídat, ale akčňák je to pořád nadprůměrnej, sice by si zaloužil trochu počechrat stopáž, zbavit se hluchých míst a nebrat ty pilulky moc vážně. (zelená-modrá-zelená-modrá, boha modré došli kdo te´d bude přemýšlet, když to Jeremymu nejde?)
Televarieté (1970) (relácia)
Dvořák s Bohdalkou na výbornou, jinak řada estrád, cirkusáků, německých zpěváků atd je otřesná !!!
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
O tom že je to hrozná kravina, s tím jsem počítal, ale marně jsem v skrytu duše doufal, že se alespoň zasměju, nakonec mě pobavil jen Megažroalok a jeho ulovení letadla. Jinak jsem nenašel nic co by mě zaujalo.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Nejvíc asi pobavil Hulk!!! :)
Across the Universe (2007)
Interpretace písní byla skvělá, ale to je tak vše co na mě udělalo dojem.
Jeanne la Pucelle I - Les batailles (1994)
Když vezmu v potaz, že se to natočilo v roce 1994, nemohu si odpustit, ale přijde mi to jako film z 70.let. Nijak nezaujme, drží se standartní příběhové linie. Najdou se lepší zpracování!!!
Veľké problémy (2002)
Konečně mě po dlouhé době opět pobavila pořádná komedie. Dvojička Sizemore Knoxville rulezz :)
Ukrutne šťastní (2008)
S ohledem na dosažené hodnocení zde na čsfd jsem od filmu očekával víc, i když mám rád filmy s absurditními prvky, tenhle mě prostě nedostal.