Recenzie (1 059)
Horšie to už nebude (2006)
75%
Falošná hra (2000)
Ta beckovost tady bila primo do oci. Zapalit typka, co si zapaluje cigo strikaci pistoli, ve ktery je rum..pche...chacha A Affleck je uz odepsanej...ta jeho obri brada je ale docela ftipna.
Zbesilý útek (2006)
po dlouhy dobe si me hlavni hrdina ziskal natolik, ze sem mu smrt opravdu nepral a pri umiraci scene sem mel husi kuzi :) a ta uchylna rodinka?!...z toho mi pekne behal mraz po zadech, MASTERPIECE:)
Mafiáni (1990)
90%
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Skvely scenar ktery ale v mych ocich kali nekolik prilis bizarnich situaci. Bohuzel sem mel tu smulu videt film s dabingem takze vypravecovi kecy me spis rusili nez aby pusobili vtipne. Sem z toho filmu dost rozpacitej. Na jednu stranu se mi film svoji originalitou libil ale na druhou mam pocit ze bych viceroveci udelal prece jenom jinak :) 75%
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Je to hodně přitažený za vlasy, ale mě to vážně bavilo. 75%
Fanaticky zamilovaný (2005)
Podprumerna romanticka komedie a musim se priznat ze od bratru farelliovic sem cekal neco uplne jinyho>>zklamani.
Vianoce naruby (2004)
Me se takovyhle filmy hnusej. Je to nezabavny, nevtipny, nezazivny...jednoduse odpad.
Once (2007)
pisnicky sou skvely a hansarduv zpev fenomenalni ale to na 5*nestaci :)
Sila srdca (2007)
pro me docela silny zazitek, ktery donuti premyslet...