Recenzie (70)
Otec rodiny (2021)
Za mě 70%
Candyman (2021)
Finální scéna ten film nakonec zachránila 👍
Vtelenie zla (2021)
Konec pěkná nuda doufám jsem aspoň ve smrt 3 postav které jsem si za těch 111 minut stačil neoblíbit ale nic škoda. Jinak Horor to byl spíš ze začátku, úžasně sedící hudba a příběh a atmosféra filmu se pěkně stupňovala až to najednou přestalo být děsivý a začalo to bejt brutální velká škoda ale i tak je to horor na který se určitě stojí kouknout.
Temná strana dveří (2016)
Proč to děláte jako chápu to proč ale i tak malý spoiler ale i tak proč sakra zabijete psa. Kdyby jste to neudělali tak bych dal i 3 hvězdičky je to docela dobrej horror jako jo vykrádačka hřbitovů zvířátek ale i tak dobrej. Hlavně konec boom
Volání netvora: Příběh života (2016)
Zdlouhavé, nejlepší na tom byl ten netvor a ještě příběhy všechno okolo jinak byla omáčka která mi přišla zbytečná.
Doktor Spánok (2019)
Ze začátku se film začal rozjíždět a ke konci zase začal zpomalovat
Prekliata (2021)
Kdyby ten konec nebyl takový jaký byl tak bych dal 3* ale jelikož byl takový jaký byl tak dávám 2 *
Armáda mrtvých (2021)
Rozostřená kamera, nejmíň sympatičtí herci na světě , Zach Snyder, vypatlaná dcera hlavního hrdiny já se divím že tomu filmu dávám 3 hvězdičky.
Vlak do Pusanu (2016)
Mělo to 2 silné emocionální scény ale chvilkama to bylo i zdlouhavé takže dávám 3***
Osvietenie (1980)
Jack Nicholson to zahrál excelentně (tleskám) Ale film byl takový průměr neříkám v té době to muselo být bomba ale v dnešní době tak lepší 3 ***