Recenzie (1 632)
Pasiáns (1969) (TV film)
Tento film jsem jednou viděl v TV a lapal jsem po dechu, jak husté drama se dá natočit z ničeho, pro mě tento film vyzněl jako ten nejhorší horror ( žánrově) !!!
Uhol pohľadu (2008)
Velmi zdařilé splynutí osudů několika lidí při atentátu na prezidenta USA. Konec sice zavání kýčem , ale velmi věrohodné drama to vyváží - koncová gradace filmu je hodně mrazivá. PS:Ale ten digitálně udělaný vrtulník na silnici byl hodně nevěrohodný.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Film, který jsem si jednou pustil o půlnoci a hltal jsem ho jako drogu. Nechutně vykreslená společnost lidí, co mají rozhodnout o životě a smrti mladého kluka a každý má jiný důvod (nezájem, zkušenosti z minulosti ...). Film u kterého budete napjatí až do konce.
The Hire: Beat the Devil (2002)
Bohužel zazářil podle mne jen Oldman. Jinak se asi dalo vytěžit víc.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Moc se mi líbilo, že Indy je braný ve filmu jako už starší chlap a né stále 40ti letý chlap v nejlepší formě. Kostýmy, výprava, vozidla a zbraně jsou opravdu perfektní a vypadá to velmi autenticky. Kdyby tam nebyl ten motiv mimozemšťanů, tak přehnaný, byl bych spokojen ještě víc. Poslední scéna odletu je ale pastva pro oči. Zábava pro celou rodinu zajištěna !!! Ttaké jsem tam s celou rodinou byl :- )
Utečenci (1986)
Depardieu + Richard = nečekal jsem, že jim to tak klapne. Film chvíli velmi reálný a chvílemi výborná komedie. Ta malá holčička tam strašně sedla a mohl by dělat reklamu proti potratům. Po tomto filmu máte chuť splodit dítě :-)
Modrá Electra Glide (1973)
Film bez známých herců a přesto výborný film, pohled na malého policajta, který to nemá lehké v práci ani v životě a přesto je čestný, malý a neúplatný. Nejlepší výkon tam měl ovšem ten blázen Willi.
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Hláškující Willis bohužel byl přeplácán high tech věcmi. Hackování tady umí jednou klávesou a vše je uděláno v krásném skinovaném prostředí jako ve Windowsech :-)
Pretty Woman (1990)
Ano je to blbost = kurv*čka se stane dámičkou, ale ruku na srdce - každý by chtěl dámu ve společnosti a prostituku v posteli. Takže už vím, kde si budu hledat ženu :-)
Červená horúčava (1988)
Film, který je postaven na rozdílnosti Ruska a USA. Na nedělní odpoledne film, který splní svůj účel a některé hlášky se vryjí do paměti. Dobrá dvojka Arnie a Belushi.