Posledné recenzie (37)
Godzilla Minus One (2023)
Nemůžu se rozhodnout jestli se mi to líbilo nebo ne. Stylem a motivací postav je japonská godzilla zajímavější, ale toto původní podání godzilly samotné, jakožto ztělesnění zla, mi není tak sympatické jako její “západní” pojetí částečně “hodného” ještěra, chránícího lidstvo před ostatními kajču.
Fallout (2024) (seriál)
Skvělá pocta milovníkům světa Falloutu a hráčům RPGček obecně. Jen jsem měl zpočátku trochu problém pochopit, proč ten výborný anti-woke styl kazí takovou okatou propagací feminismu (silné ženy a chlapi naopak ňoumové). Pak mi došlo, že je to nejspíš ukázka zdegenerované post-apo společnosti:).
Problém tří těles (2024) (seriál)
Upřímně, čekal jsem od toho větší průser, protože tohle je opravdu hodně těžký námět na zfilmování. Docela mě překvapilo, že až na drobné úpravy se i celkem drželi knižní předlohy. Je tu mnoho trapných scén a prvků, které si mohli odpustit, protože v tak vážném tématu působily jako pěst na oko, ale i pár dobře udělaných silných momentů. Problém tří těles je ale jen předehra k Temnému lesu, kterému budou muset věnovat o dost větší péči, jestli nechtějí, aby se jim to rozpadlo pod rukama.