Recenzie (15)
Idol (2023) (seriál)
Opět jsme se stali svědky toho, kdy Trailer je bohužel lepší než celý seriál. CO TO JAKO MĚLO BÝT? Otřes totální.
Sandman (2022) (seriál)
Opět jsme se stali svědky toho kdy trailer je lepší než seriál. Jediné díly na které se opravu dalo koukat je 1. a 4. To že Netflix už není schopný vyprodukovat nic kde by LGBTQ komunita neměla 80% obsazenost na to jsme si už asi i všichni zvykli ale tohle? Jako pardon - Lucifer - nejkrásnější anděl a hraje ho G.Christie - zcela upřímně si nejsem jistá co mi vadí víc, jestli to, že HO hraje ONA a nebo zrovna ONA! G.Christie má své kouzlo, ale aby mohla hrát nejkrásnějšího anděla, tak k tomu má ale sakra daleko. A to že z některých dílů vidíte jen obrysy je taky věc - chápu že to má být temné ale já bych i to temné chtěla vidět ;)
Koruna - Série 4 (2020) (séria)
Nejdříve jsem byla Gillian Anderson v roli Margaret Thatcher skeptická. Óóó jak já jsem ráda že jsem se mýlila. Neskutečný výkon, za mě nejlepší řada zatím z celého seriálu. Nemám slov, brilliant!
Kalifát (2020) (seriál)
Kdybych mohla dát 6* tak je dám... Neskutečná nálož vzteku, překvapení a napětí. Nemám slov.
American Satan (2017)
Film si příjemně hraje s vaší myslí, poukazuje na světlou i temnou stránku osudu rockových hvězd a dopadu na jejich fanoušky. K tomu všemu ještě fantastická hudba která ne jednoho rockového/metalového nadšence pohladí na jeho černé duši. Závěrečné titulky tomu nasazují korunu. Bravo!
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Wow. Po tak úžasném začátku 1.série jsem opravdu nečekala že se seriál takhle propadne. 1.série výborná i když pár epizod se trochu vleklo přesto - 90% 2.série byla měl pro mě neočekávaný a hluboký propad. Prakticky jsem se nemohla dočkat až každý díl skončí - 25% 3.série se z počátku opět trochu vyšvihla nahoru ale přesto i toto nebyla dobrý série - 45% Po shlédnutí všech tří sérií se ani nedivím že seriál končí. Seriál vyškrtávám z oblíbených a určitě si ho znovu nepustím.
Beštiár (2007)
POZOR!!! Komentář může obsahovat spoiler ! 3 hvězdička za páva.
Salem (2014) (seriál)
Nezajímavá hlavní zápletka a hlavně velká nuda :/
Čo sme komu urobili? (2014)
V poslední době není moc vidno dobrých komedii a už vůbec ne francouzských filmů ale tohle byla prostě paráda. Určitě se na to ráda podívám znovu. Clavier byl senzační :) a ty hlášky byly senzační :D musím si je zapamatovat :)
Carrie (2013)
1 hvězdička za to, že to není ptákovina jako May.... jinak děs :(