Recenzie (131)
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Nelogická, tupá, naivní, trikově průměrná kravina.
Lekcie neslušného správania (2008)
Velmi milé překvapení, přepychováno anglickým suchým humorem, skvěle vykreslená atmosféra tehdejší doby, Jessica Biel exceluje, Colin Firth taky výbornej.Rozhodně doporučuji shlédnout. Myslím, že napodruhé půjdu na 5*.
Rosamunde Pilcher - Hudba v srdcích (1998) (epizóda)
Parádně jsem se vyspal
Hulk Vs. (2009)
Hulk vs. Wolverine : 7/10 Hulk vs. Thor: 4/10
Interstate (2002)
Výborný, skvělá nálada po celou dobu filmu, skvěle napsané - skoro každá scéna je metaforou a navíc spoustu skvělých herců.
Hlboký spánok (1946)
Stylové, ale já si přesto radši dám Phila Marlowa v knižní podobě, tam je ještě stylovější.
Mesto Ember (2008)
Naprosto nevyužitej potenciál, kterej ten příběh měl, kdyby se ta zápletka trošku rozvedla a prohloubila se mytologie okolo.....Navíc prostě nemám většinou rád děti v hlavních rolích, jsou otravný, hloupý a prostě mě strašně skoro po každý když jsou v záběru iritujou.
RocknRolla (2008)
Ritchie sype napady z rukavu raz-dva a furt to vypada fuckin cool jako pred lety. Sice jsem nemel celej film otevrenou hubu jako kdyz sem poprvy videl Lock stock, ale stejne vsichni by si meli z Ritchieho brat priklad jak se toci kvalitni kriminalka s vybranym humorem. 85%
Procrastination (2007)
Když na to koukáte a uvědomujete si, že hromadu věcí prováděných ve filmu děláte, některé dokonce při sledování, tak to nutí trošku k zamyšlení.
Odboj: Bielski partizáni (2008)
Strhující svědectví o vůli k přežití, touhy po svobodě a zachování lidskosti.