Recenzie (644)
Nepohodlný (2005)
Miluju Město bohů, takže na tenhle film jsem byl hodně zvědavý. Meirelles vyměnil kontinent, ale režijní styl nezměnil. Kamera a střih jsou opět na nejvyšší úrovni. Film není tolik vizuálně působivý jako Město bohů. Herecké výkony jsou úžasné. To samé se dá říct o příběhu s dojemným vyvrcholením.
Mortal Kombat (1995)
Jeden z prvních filmů podle počítačové hry a možná jeden z nejlepších. Stylové béčko, které si na nic nehraje. Děj prakticky chybí. Hudba film skvěle podporuje k tomu ještě připočtěme neuvěřitelně chytlavou hlavní melodii. Souboje jsou dobře natočené, myslím tím choreografii i kameru, která je v některých momentech opravdu dobrá. K tomu tu ještě máme dobré vizuální zpracování se zajímavým prostředím a zajímavými protivníky a máme tu úžasnou oddechovku.
Ríša slnka (1987)
Spielberg se zde celkem dost divákovi podbízí a snaží se v každé scéně hrát na city viz. mávající letec. Chvílemi mě začínaly nudit dlouhé jízdy kamery, ale ve finále to všechno funguje a film společně s hudbou Johna Williamse dokáže dojmout.
Krvavý šport (1988)
5* čistě z nostalgie. Společně s Jurským parkem je to film mého dětství. Chvíle, kdy jsme si s kamarádem hráli na zápasníky a ještě se dohadovali, kdo bude Frank Dux, se nedají jen tak zapomenout.