Obľúbené seriály (10)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Dva a pol chlapa (2003)
Ajťáci (2006)
Smallville (2001)
Agatha Christie's Poirot (1989)
Náhodou videná jedna časť mala na mňa taký účinok ako máloktorí detektívny seriál. Dnešné krimi tomuto nesiahajú ani po päty. A ten knírek , ten som si náhodou oblubil:D