Posledné recenzie (99)
Hypnotik (2023)
Musím se přiznat, že mě tohle téma nadchlo. Dokonce bych se odvážil říct, že celá sága z tohoto filmu není úplně blbý nápad. Nicméně mě trochu mrzí, jak povrchně byla ta myšlenka vyřešena. Připomíná mi to trochu Inception, trochu Now You See Me, trochu celý Marvel Cinematic Universe a trochu jen trochu něco nového. Někteří kritici si sice stěžují na délku filmu, ale já osobně uvítal tuto změnu před blížícím se tříhodinovým masakrem Openhaimer, který bude mít premiéru na moje narozeniny společně s Barbie. Kratší film mě tedy potěšil. Nebráním se představě druhého dílu, ale rád bych viděl důkladnější vyřešení některých paradoxů, které se i přes omezenou stopáž dostaly na povrch. Z kina jsem odcházel pozitivně naladěn. 7/10
Advokát (2022) (seriál)
Poslední dobou mě překvapí, když Netflix udělá seriál, který mě opravdu baví. Těším se na další sérii.
Policajtky z L.A. (2019) (seriál)
Expectations are thieves of joy. No a já jsem žádný moc neměl a zklamání jsem hledal těžko. Stejně těžko ale i tenhle seriál hledal zajímavost. První sérii jsem dokoukal jen z důvodu dozvěděli se konce příběhu a clid hanger na konci nebyl dost silný na to, abych si zapnul další díly..
Posledný denníček (1)
Milý deníčku, .....
.