Recenzie (4 257)
Prvých 100 - Earth Skills (2014) (epizóda)
Zábavnější je rozhodně vesmírná linka.
Dexter - Runaway (2021) (epizóda)
Lehce předvídatelné ale skvělý návrat Angela.
Prvých 100 - Pilot (2014) (epizóda)
Slušný rozjezd ačkoliv škoda, že seriál cílí na teenagery.
Trabantem Jižní Amerikou - Odjedeme? (2014) (epizóda)
Za mě trošku slabší rozjezd.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Bohužel jsem čekala lepší nářez. Závěrečná půl hodinka byla super.
Ruská panenka (2019) (seriál)
1. série - 5*, 2. série - 4*
Ruská panenka - Série 1 (2019) (séria)
Svižné, vtipné, zajímavé, napínavé.
Ruská panenka - Ariadna (2019) (epizóda)
Skvěle zakončeno
Ruská panenka - Cesta ven (2019) (epizóda)
Trošku víc temné než bych čekala.
Ruská panenka - Odraz (2019) (epizóda)
Rýsuje se to hezky.