Recenzie (395)
Tesne vedľa (2007)
Docela jsem se u filmu bavil, párkrát jsem se myslím i úpřímně smál. Na druhou stranu byly i hluché momenty, které hraničily s nudou.
Šmejdi (2013)
U spousty filmů mám pocit, že byly natočeny úplně zbytečně. U Šmejdů je to právě naopak...
Až vyjde mesiac (2012)
Vlastně souhlasím s komentářem uživatele Verbal... Jenom moje hodnocení je výše...
Frankenweenie: Domáci maznáčik (2012)
Moc příjemná a vtipně vyvážená hororovka...
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Docela souhlasím s komentářem "POMO". Všechno bylo dost vymakané až na děj, který kolem vás plyne a je vám vlastně jedno co se bude dít. A mimochodem, už jsem si docela zvykl, že pan Downey Jr. je celkem nesmrtelný.
Madagaskar 3 (2012)
Čiré zklamání z toho jak se dá zneužít úspěšná série. Po úžasném Madagaskaru přišla slabší dvojka, ale to co tvůrci předvedli tady... těžko hledám slova pro tuhletu šílenou splácaninu, která sice oslňuje efekty a pozlátkem, ale kde je sakra Madagaskar? Mám pocit, že režisér všechny ty zvířata pořádně ošukal a pak z nich nadělal zmalované nicky...
Polárne medvede (2012)
Vskutku dějově o ničem...
Kronika (2012)
Hrozně jim závidím to létání...
David Beckham: Bodywear (2013)
No do háje, to už se budou na csfd.cz hodnotiti reklamy? Kdyby jo, tahle byla docela zábavná. Škoda jenom že hlavní roli nehrála Beckhamova manželka...
Legendárna partia (2012)
Úplně okouzlující scény. Mít tak takové sny...