Obľúbené filmy (10)
Veľká nádhera (2013)
Big Lebowski (1998)
Zoznámte sa, Joe Black (1998)
Hra (1997)
Neľútostný súboj (1995)
Stratené v preklade (2003)
Všetci prezidentovi muži (1976)
Moje súkromné Idaho (1991)
Chápem že to je rozporuplný film, ale pre mňa to bola neuveriteľná mágia od začiatku do konca. Magickejší než Kráľ rybár.