Posledné recenzie (9)
Umenie pretekať v daždi (2019)
Za mě další zbytečný doják. Problémů má každý dost. Není to úplně chytlavý děj a postavy. Je to trošku jak dokument z pohledu psa s lidskou duší. Ale přítelkyni se to líbilo.
Spící pes (2023) (seriál)
Napínavé drama s krimi zápletkou a mrtvolami s překvapením na konec. Trošku se to táhne a u hlavního hrdiny mě jeho role nepřesvědčila. Tváří se víceméně pořád podobně a stejně tak i vypadá. Bezdomovce si představuji trošku jinak... Dcera možná není vrchol módy, jak tu někdo píše, ale svou roli holka zahrála dobře. Šéfová na konci je zbytečně moc vyhořelá, přitom nemá důvod. Jinak to docela šlo a těšili jsme se na další díly.
Brink! (1998) (TV film)
O bruslení na in linech je málo filmů. A tento je celkem povedený. Děcka na základce si bruslí pro radost, ale pořád je otravují soupeři ze sponzorovaného týmu. Kdo vyhraje bruslařské závody na rampě? Zvítězí kamarádství a nebo sobectví? Je lepší bruslit pro radost a nebo pod nějakým vedením pro peníze?