Recenzie (37)
It's a Wonderful Knife (2023)
odporní herci, plno buzerantů a lezeb, myšlenka možná zajímavá ale ta korektnost která postupně zabíjí celou kinematografii je v tomhle pseudofilmu dovršena opravdu do dokonalosti. Třešničkou je lezba s nějakým fekálem přes půl obličeje. Velice odporná záležitost, která má dost velkou šanci získat Oscara ( je jedno za co). Zvládl jsem 28 minut, které už mi nikdo nevrátí.
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
tahle sračka je cílená na černošské publikum...neskutečná kravina
M3GAN (2022)
něco mezi sračkou a ztracených 100min. života... parodie na Chuckyho
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Až na ty tři zbytečný hvězdy verbaluv komentář naprosto vystihuje tuhle sračku. A pro ty ťulpase co opěvujou gore a návrat ke starým slasherum...i ty měly oproti téhle parodii sympatické herce a smysl dávající děj.
Tím tvrdší je pád (2021)
od negra, o negrech pro negry...sračka
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Jak tuhle sračku, kde herci přehravají, námět, který by se vcuknul do 1 hodiny, mohou lidé tak nadhodnotit. Chápu, že 12ti leté děti z toho uchcávaj, protože to letí na tiktoku... ale kurva lidi tohle je strašná blbost
Candyman (2021)
Jako film je to extrémně nudná ztráta času, jako pokračování serié je to ostuda, ale je to krásná pocta Floydovi a všem americkým utiskovaným černochům. A teplej negr ve vedlejší roli splnil kvóty.
Rýchlo a zbesilo 9 (2021)
Pokud by nějaký masochista hledal tu největší a nejvíc nesmyslnou kravinu...tohle je ten pravý "film".
San Andreas (2015)
pet hvezd za par zaberu na kozy od Daddario, zbytek filmu sracka
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Ronda Rousey se tváří jako prdel (10 filmů jeden výraz), Vin Diesel zvedá auta, a Jason Statham se umí teleportovat.... to byla ale sračka