Posledné recenzie (50)
Pád legendy (2015)
Cyklistiku dnes sleduji velmi intenzivně, ale v době Armstronga to tak ještě nebylo. I tak jsem "kauzu Armstrong" sledoval a přečetl o ní mnoho knih. Tento film dal tak většinu známého dohromady, a to na základě knihy Davida Walshe. Musím říct, že Stephenu Fearsovi se to povedlo celkem obstojně a přiblížil Armstrongovu kariéru i těm, kteří cyklistiku nesledují. I když mnoho pasáží Armstrongova života bylo vynecháno nebo nebylo alespoň moc rozebíráno, hodnotím kladně.
Podraz (1973)
Kdyby Redford s Newmanem natočili ještě několik dalších filmů mohla to být jedna z nejúspěšnějších hereckých dvojic všech dob. Možná vůbec nejúspěšnější. Natočili pouze dva filmy, a i tak jsou velice úspěšní. Podraz to je dnes legenda. Ne jenom kvůli hereckému obsazení. Skvělá muzika a u Podrazu se hodně zasmějete.
Osem hrozných (2015)
Jako správný Quentinův fanoušek jsem si na film počkal až do kina a dobře jsem udělal. Někteří tady snižují hodnocení za pomalejší rozjezd, ale ten rozjezd byl plný úžasných klasických tarantinovských dialogů, které neomrzí. V druhé polovině se to už rozjelo, a to stálo za to. Ne moc pěkné, spíše bych řekl nechutné, scény byly vložené do napínavých strhujících scén, ale nebyl by to Tarantino, kdyby to všechno nedoplňovali vtipné hlášky, u kterých se zasmálo celé kino. Já jsem z tohohle filmu byl (stále ještě jsem) nadšený. Film má tři hodiny? To mi vůbec nepřišlo. Uběhlo to rychle. Jasných pět hvězd.