Posledné recenzie (8)
Like House (2021) (relácia)
Neni možný tohle
Cats (2019)
Ne že by mě tak trápil ten bizarní vizuál spíš je to strašná nuda
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Lidskou příběhovou linku zachránil svým výkonem Ken Watanabe a fighty monster byly docela fajn. Jinak nic moc.