Recenzie (224)
Milujem ťa, Beth Cooperová (2009)
Dobrá komedie. Příběh byl zajímavý, o dvou (Panicich), kteří jsou hotový z pěkných šikovnych holek. Jeden až dokonce zamilovaný do Beth. Chudák ale neví když jí vyzná lásku co ho čeká.
Nenasytná Tiffany (2015)
Prekvapil mě tenhle horor. Opravdu jsem hleděla.
Pete a jeho drak (2016)
Krásná pohádka i slzy do očí mi vyběhli. Drak byl strašně krásný,roztomilý a hodný. Herci i příběh neměli chybu. Opravdu si to zaslouží 5hvezd.
Bratia z donútenia (2008)
Perfektní komedie u které se člověk fakt nasměje a pobaví. Herci se do filmu hodi skvěle. Když má člověk blbou náladu určitě tento film doporučuji.
Traja (2005)
Napinavý thriller, který se odehrává na pustém ostrově.. Kde nic tu nic... Boj o přežití boj o ženu.. Která stejně na konci ukáže jackovi svou pravou tvář
Sex podľa abecedy (2007)
Super komedie člověk se u ní i pobavil.. Herci se hodily jinak vcelku i zaživný film ve kterém byla i láska.
Fermo posta Tinto Brass (1995)
Nechapu lidi co se na to mohly divat protože člověk nechápe o co ve filmu jde a co se týče pointy filmu ztracený úplně.
Unesená (2012)
Napínavé drama s překvapivým koncem . Hlavní hrdinku mám moc rada a líbí se mi ve všech filmech. I drama jí pasuje 😊 Mělo to zajímavý děj a příběh.. Jsem velmi spokojená. Byla jsem napjatá jak to dopadne ..
Ani vo sne! (2016)
Katastrofa film nuda nezaživny jasny odpad
Smrtící nymfa (2014)
Zdlouhavý začátek, pak se to pomalu rozjíždělo v mírně napínavý a zajímavý horor. V skutku konec mě překvapil. Libili se mi herci a i hudba dobrá. Jen škoda toho začátku. Zasloužené hodnocení.