Recenzie (224)
All I Need (2016)
Úplná katastrofa filmového světa....
Med v hlavě (2014)
Nejde slovy popsat, jak moc mě ten film vzal. Vnučka byla úžasná, obdivovala jsem její statečnost odhodlání velkorysost a dobré srdce. Děda kterého potkala nemoc, si užíval chvíle se svojí vnučkou než si jí přestane pamatovat. Vnučka sním byla ve dne v noci, užívali si smáli se. No hodně silný příběh, ve kterém jsem nemohla udržet slzy. Fim byl doprovázen nádhernou hudbou, která ve mě vyvolávala emoce. Nemám slova. jen že to byl NÁDHERNÝ FILM.
Pätdesiat odtieňov temnoty (2017)
Nevím, kde začít, protože jsem byla strašně překvapená. Grey byl konečně někým jiným byl víc uvolněnější víc romantičtější a nehrál si na bohatého chlapa co může mít vše na co si ukáže.I když se rád chlubil, tím co má. Byl zarostlej, což mu neskutečně pasovalo a dělalo ho to chlapem. Líbilo se mi že erotika ve filmu byla vždy doprovázená skvělou hudbou a nebylo jí tam příliš. Anastasie byla mnohem přitažlivější a sama sebou. Už nebyla taková šedá myška. Byla odvázanější a nebála se prosadit svůj názor. Jsem ráda že film byl spíše romantický než erotický, a co se týče hudby, tak opět pasovala.Jsem ráda že filmu byl zapojený i humor, který v prvním díle chyběl. Moje očekávání stálo za to. Protože jsem byla nejvíc spokojená, že se děj držel knihy a nebylo to tam nic co by se dalo vytknout a ani co by tam scházelo. Už žádná tajemství. Teď už se jen těšit na další díl a příjemné pokračování a teď už svobody.
Králi hôr (2015)
Krásný příběh krásná příroda v které bylo točeno, a hudba kterou byl film doprovázen
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Nečekala jsem že tento film mě dožene k slzám... Milovník psů se pozná. Tohle bylo fakt povedený. Super :)
Noční jízda (2013)
Tom Hardy je skvělý herec, ve filmu se mi hrozně líbil. Film byl doprovázen dramatickou hudbou, která zapadala do děje. Co se týče filmu, tak se mi líbil, až na ten konec, ten mě kapku zklamal, čekala jsem víc.
Poprava (1998)
Zajimavý příběh, ale trošku zdlouhavý, a ten konec mě naštval, mohlo to být lepší :-(
The Fundamentals of Caring (2016)
Pěkný film zajímavý příběh a nechyběl i humor. Spokojená.
Stůl č. 21 (2013)
Člověk by jsi měl uvědomit, že na každého dojde řada. Vše co udělá obrátí se proti němu. Je jedno kdy a kde ale obrátí. Každý by jsme si měli uvědomit než něco uděláme, cokoliv že to může mít malé ale i velké následky. Bohužel někteří z nás si to neuvědomuji. Přesně tenhle film, mě tady tím inspiroval. Celý film, jsem byla jak přišitá a nemohla jsem popadnout dech. Jsem hrozně ráda za hudbu, kterou byl film doprovázen. Co se týče konce, tak mě ohromil až dojal. Muselo to být pro ně těžké, žít s tím, že blbým žertem ublížili na celý život nevinnému chlapci.
Husia koža (2015)
Na 5 hvězd to sice není, ale 4 jsi to rozhodně zasloužilo. Za propracované příšery, některé mě aji děsily... napřiklad pan slepy. Ten měl hrozně nepříjemný smích, až jsem měla fakt husí kůži a kobylka, která byla velká a hoodně škaredá.. Jinak příběh byl fajn, a bavila jsem se. Škoda že Jack Black byl jinak dabovaný, ten hlas mu vůbec nepasoval.