Recenzie (1 031)
Nádejná mladá žena (2020)
Trochu tragický, ale to už podstaty traumatu, který si hrdinka nese, plyne... Mile mě to překvapilo...
Palm Springs (2020)
Klidná sranda oddychovka na omleté téma
Ďábel (2020)
Crazy, ale good... symbolismus...
Gekidžóban Made in Abyss: Fukaki tamašii no reimei (2020)
Stejně jako horory nemusím japonský fantasy...
Telefon (2020)
Jen jsem si potvrdil, proč nesleduji horory - jsou šílené a navíc se bojím :DD
Chicagský tribunál (2020)
Dobrý bestseller, kde systém bojuje se spravedlností...
Summerland (2020)
Hezky propojené příběhy lesbické lásky, války a příliš šťastného konce....
Vojenská pilotka (2020)
Podařený "indiánský" film, který natočil život sám....
Fízlové 3: Ve jménu zásad (2020)
Morálně nejednobarevnej film, opět spokojenost s polskou kinematografií... Shlédnu i předešlé díly...
Duša (2020)
Good movie, good theme, great animation.... něco kolem 3.5