Obľúbení režiséri (10)
Jednoznačne najviac sa mi páčil The Prestige, ktorý mám aj v TOP10. Kúsok za ním sa umiestňuje Inception. Z jeho štvorhviezdičkovej tvorby sa mi ľúbil kraťas Doodlebug, Dark Knight Rises a Memento.
Steven má toľko dobrých filmov, že veľmi ťažko vybrať tie najlepšie. A tak mi neostáva nič iné, ako spomenúť iba jeho päťhviezdičkové filmy. Jednoznačný top je pre mňa Indiana Jones and the Last Crusade, tesne za ním sa zdržuje Catch Me if You Can, za nimi nasledujú spoločne The Terminal a Jurassic Park, a za nimi potom ešte Schindler's List.
Lilly Wachowski
Najlepšie filmy:
Matrix (1999)
Osmý smysl (2015) (seriál)
Atlas mrakov (2012)
Roland Emmerich
Najlepšie filmy:
Hviezdna brána (1994)
Deň nezávislosti (1996)
Patriot (2000)
Todd Phillips
Najlepšie filmy:
Joker (2019)
Vo štvorici po opici (2009)
Starsky a Hutch (2004)
Matthew Vaughn
Najlepšie filmy:
X-Men: Prvá trieda (2011)
Hviezdny prach (2007)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Zack Snyder
Najlepšie filmy:
Strážcovia (2009)
Úsvit mŕtvych (2004)
300 (2006)
Quentin Tarantino
Najlepšie filmy:
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Divoký Django (2012)
Nehanební bastardi (2009)
Edgar Wright
Najlepšie filmy:
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Súmrak mŕtvych (2004)
Baby Driver (2017)