Recenzie (1 470)
Tony Arzenta (1973)
Zajimavy film, ktery ale pusobí tak nějak levne/divne. Ale Delon opět hraje jako o zivot, takze se na film da koukat celou dobu.
Čtyři v kruhu (1967)
Velmi stísněné drama, kdy je vám pomalu rozkrývána psychologie jednotlivých postav. Celý děj táhne prakticky Tříska který zde opravdu hraje jako o život.
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Ja to videl uz pred lety, jak hvezdy saskovali. Je v tom videt takove to slava po cesku...:) Vetchý je v tom nejlepší! :D s Novotným. Plesl nemá chybu! A co je to za divnýho chlapa na ty chodbě?! Dobjééj!
Jak se naučit švédsky (1979) (TV film)
To jo, ale takhle z leva!
Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
Perfektni ponorkove drama! :) Nejvrazednejsi je zvuk sonaru.
Restaurace U prince (2005) (TV film)
Klika vod kostela. Sleva na veskera hotova jidla a rejze zdarma! Kdyby bylo vice Narozneho mela by pohadka lepsi hodnoceni.
Nebožtíci na bále (1979) (TV film)
Ja nejsem pacient a bejva mi tady taky kolikrat zle...! Me taky slivovici. Nejlepsi Sovak!
Můj nezdolný lev (1980) (TV film)
Strach a poplatnost době vzniku, kde je prvorebuplikový pplk, ukazan jako naprosty budizknicemu. Moc pekne vykreslena doba nez se podelal ten celej nemeckej bordel.
Výbuch (1981)
Rozhodne to neni spatne, jen sem se do toho nejak nemohl ponorit.
Bakaláři - Agneska (1975) (epizóda)
Pekne a mile.