Recenzie (1 445)
Klenoty naší krajiny - Kokořínsko (2016) (epizóda)
Krása...
My tři a pes z Pětipes (1971)
Takove krasne prazdninove asi jeden z mych nejoblibenejsich detskych filmu v necem takove smutne...Ten film ma neskutecny presah i diky hudbe a tem zaberum, pro lidi co nevyrustali jen s mobilem v ruce. Augusta je strasne opomenuty herec - co ja vim pred 50 lety tam byl..
Udělení milosti se zamítá (2002) (TV film)
Velice pekny a velice opomenutý film s kvalitnim obsazenim.
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizóda)
At si pro to pchiede! Jeste jim na to priste muzete svitit ...s amalkou. Ostrava je porad stejna.
Sprisahanie (1997)
Bravurne opravdove spiknuti.
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizóda)
Syn cerneho je dbl....Plesl zde hraja taky dmnt, Druha rada je vic ART jako ze max payne - takove to ruralni, aby se to libilo. v ostrave jsem tudle byl a stoji to tam za starou backoru.
Zelená léta (1985)
Moc pekne pribehy z neceho co spouste lidem dneska chybí, nejhezci je asi druhá povídka.
Zázračný hlavolam (1967)
Kouzla a čáry v letních dne v malém městě, ale kouzla jsou jen pro děti...
Cesta řeky k moři (1966) (TV film)
Svět je tiátr a každý z nás v něm hraje roli o sedmeru dějství. Aneb...penize a postaveni vladnou svetem.
Hrdinové mlčí (1946)
On to neni spatny film. Takovej typickej poplatnej te dobe a tem dusinovskym hercum. Nicmene, Timmy O Toll co si udela cosi s nohou...pusobi spis komicky tim jak k tomu prijde. Hrozne stísněna atmosfera. BTW popis film psal nekdo kdo film nikdy nevidel.