Recenzie (316)
Komando (1985)
Z nostalgie...
Blade Runner (1982)
Právě jsem shlédl Directors cut z roku 1991 a musím změnit své postarší hodnocení ze 3 na 5 hvězdiček!!! Ovšem původní verzi z roku 1982 opravdu nedoporučuji.
Sirotci (1998)
4 sourozenci se sejdou nad mrtvou matkou. Nejstarší přihlouplý puntičkář, druhý syn rozvedený frajírek, invalidní dcera a nejmaldší prchlivý idealista. Umíte si představit co se může stát, když se den před pohřbem strhne v hospodě rvačka kvůli památce mrtvé matky a jeden z nich je bodnut do břicha. Ale nenapadlo by Vás zranění zkusit zatajit do druhého dne, aby se na tomto "pracovním úrazu" dalo trochu vydělat...
Stratení v púšti (2002) (TV film)
Samé klišé, ale neurazilo mě to. Hororovou atmosféru má film slušnou.
Dr. T a jeho ženy (2000)
Vhodné jen pokud dobře snášíte příšerné a zdlouhavé klevetění a štěbetání ženských... Mně to obtěžovalo :(
Dogville (2003)
Tak teď nevím jestli to byla taková drsňárna proto, že zde neexistovali exteriéry, nebo by to s nimi bylo ještě drsnější...
Dievča s perlou (2003)
Děj by se dal shrnout do jedoho nepříliš košatého souvětí, ale filmu to sílu neubírá.
Nebezpečné názory (1995)
Něco tak málo pravděpodobného jsem dlouho neviděl. Ale když zahodíte veškerý zdravý úsudek, je to zábavné...
X-Men (2000)
Mě tedy urazil chybějící kvalitní příběh. Podruhé to už nemusím.
Vitajte v Holly Springs (1999)
No ze začátku trochu pomalejší rozjezd, ale nakonec mě to hodně chytlo. Způsob vyprávění je poetický, ale přitom hodně ze života.