Recenzie (316)
Encrypt (2003) (TV film)
Scénář byl moc pěkný. Výborná zápletka s holografickou Vivian Wu. Ale režisér by měl dostat na zadek. Zabalil to do šíleného béčkového scifi.
Nočná hliadka (2004)
Překvapivé s moderním poselstvím a přece každým coulem ruské. Jen trošku více zamotanější a složitější děj se dá bez větších problémů sledovat. Hlavní nedostatek je ve zbytečném "přetrikování". Někdy více znamená méně!
Válka barev (1995)
Rádoby umělecký film s často rušivou hudební stopou. Jednoduchý děj, hodně klišé. Zajímavá je pouze atmosféra díla a vnitřní kouzlo Gaislerky...
Mŕtva zóna (2001) (TV film)
Film o soudním procesu. Samé klišé a celkově docela nuda. Zajímavý byl jen výkon Morrise Chestnuta.
Kľúč (2005)
Abych to uvedl na pravou míru, strach tu nevzbuzuje klíč, ale spíše podivné události okolo New Orleanských "čarodějnic". Pomalejší děj, který ale nenudí a snaží se především za pomocí hudby a lehkých náznaků vyvolat strach vrcholí překvapivým a inteligentním závěrem.
5x2 (2004)
Hluboká a téměř neviditelná pointa se táhne celým filmem, takže příznivci překvapivých zvratů 5 minut před koncem se tváří velmi nechápavě. A v tom je právě ta síla poselství. TO je o životě!!!
Crash (2004)
Příliš mnoho příběhů má za následek roztříštěnost filmu. To je tak jediná chybička na kráse.... Radši bych menší mozaiku a více prokreslenou.
Štěstí (2005)
Mnohem lepší než divoké včely. Podle mě mají společného jen režiséra a industriální prostředí.
Pí (1998)
Dobré až na obvyklá "vědecká klišé". Přeci jen v roce 1998 používat 8" diskety a CPu co má jen 4 nohy je blbost :)
Gang policajtov (1997)
Příliš rozvláčné na poněkud strohý děj. Ale hláška "Mohli jsme to hodit klidně na papeže..." byla vtipná :)))