Recenzie (932)
Aftershock (2012)
Za málo peněz (relativně-10 mil) celkem dost muziky. Navzdory Eli Rothovi (spoluautor námětu, scénáře, herec), který se rozumně vzdal režie a prvním 30 minutám o ničem to vůbec není špatný film. Triky a uprchlí vězni jsou ok a atmosféra povedená.
Agnus dei (2016)
Z hlediska historie zajímavé...ale během filmu jsem se z nudy několikrát podíval na hodiny.
Ako za starých čias (2012)
V poslední době se roztrhl pytel se staříky vzpomínající na mladá léta. Na rozdíl od Slye či Willise ale Al a spol ztrácí dech již po půl hodině a zbytek je jen nuda a ani konec to nezachrání.
Aleluja (2014)
Průměrný počin...sice podle skutečné události, který ale nepřesvědčí , ale ani neurazí.
Alias Grace - Episode 1 (2017) (epizóda)
Vynikající...hlavní zásluhu na tom má zcela přirozený sugestivní herecký koncert Sarah G. a melancholická kamera.
Amen. (2002)
Starší kousek od Costy-G....nemá takový drive, ale pořád nadprůměrné, o kolaboraci církve a fašismu.
Americký ostreľovač (2014)
Clint do starého železa nepatří...řemeslně stále na vysoké úrovni zfilmované drama vojáka v Iráku. Jen té obhajoby psychopatických střelců, americké invaze a těch amerických vlajek tam bylo přespříliš...
Americký priateľ (1977)
Výborná kriminálka...jaké se dne s už moc netočí, s psychologicky propracovaným vztahem dvou hlavních postav. Po pomalé půl hodině jsme si nedovedl představit, jak to ještě vydržím 90 minut. Pak začne Wim W. zvyšovat na obrátkách. Mistrně natočené obě vraždy v metru i ve vlaku. Dovedu si živě představit, jak by vypadal US remake- ve stylu počítačové hry. Skvělé herecké výkony Dennise a Bruna.
Amnesiac (2015)
Spíše podprůměrné...lepší investicí času může být opětovné shlédnutí Misery.
Angel Heart (1987)
Mickeyho setkání s ďábelským de Nirem dopadlo na jedničku