Recenzie (158)
Lovec démonov (2016)
Nevěřil bych, že někdy uvidím Dolpha Lundgrena ve filmu oscarových kvalit a hlubokých myšlenek...
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Scéna porodu nosorožce patří do Zlatého fondu světové kinematografie!!
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Carrey to je herec!
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Panoptikum cikánskejch magorů. Ze začátku jsem nevěřícně koukal na ty ksichty a byl jsem přesvědčen, že to vypnu a dám odpad. Postupně jsem si ale zvykl a začal jsem se docela bavit. Ale jak to ohodnotit?Je to něco mezi odpadem a pětkou. Tak jsem to zprůměroval na tři.
Okupace (2015) (seriál)
Vzhledem k atraktivitě tématu je to obdivuhodně nezáživná záležitost. Viděl jsem čtyři díly a místo sledování zbývajícich dílů se zřejmě budu věnovat nějaké užitečnější činnosti typu chytání lelků.
Ja, Earl a dievča na zomretie (2015)
Většinu času je to taková normální teenagerovská komedie na tři hvězdy. Čtvrtou hvězdu přidávám za scénu z nemocnice. A být mi o 20 let míň, přidal bych pravděpodobně i pátou.
Bunny the Killer Thing (2015)
Pobavilo, ale mohlo to být lepší. Několik opravdu kulervoucích scén. Rozhodoval jsem se mezi trojkou a čtyřkou, ale nakonec jsem se přiklonil k trojce a to z toho důvodu, že z tématu králičího mutanta požadujícího neustále čerstvou píču se určitě dalo vytěžit víc.
Jako kníže Rohan (1983) (TV film)
"Já žiju z kapitálu!" Kdepak tihle Špátové, to jsou kabrňáci. Radit jim nemožno, nutno čekat až dopadnou po střemhlavém letu držkou rovnou na zem. Herecký kabrňák Menšík vynikající jako vždy. Ale on to jinak asi ani neuměl.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Vzhledem k atraktivitě příběhu je to slabota. Kdybych byl stoletým dědkem, který má za sebou neuvěřitelný život, přál bych si, aby film o mém životě místo Felixe Herngrena natočil Robert Zemeckis.
Posledný výkrik (2012)
Bůh je mi svědkem, že jsem chtěl být k českému hororu milosrdný, ale je to opravdu píčovina.