Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Červený trpaslík (1988)
Bratstvo neohrozených (2001)
Mestečko South Park (1997)
Geniální. Politicky nekorektní, vulgární a ďábelsky vtipné. Už bych s toho asi měl vyrůst, ale líbí se mi to čím dál víc.
Akty X (1993)
Expanze (2015)
Walking Dead (2010)
Dexter (2006)
Ajťáci (2006)
Perníkový tatko (2008)
Vaření perníku vám může docela zajímavě změnit život..