Obľúbené filmy (10)
Divokosť v srdci (1990)
Počiatok (2010)
Drive (2011)
Život je krásny (1946)
Zabil som svoju matku (2009)
Requiem za sen (2000)
Jeden deň (2011)
Pidiobři 3D (2014)
Kdybych mohla dát šest hvězdiček, tak dám sedm. <3
Kdybych mohla dát šest hvězdiček, tak dám sedm. <3